tisdag 10 februari 2009

Några bilder på lilla Selmiss (Selma)

4 kommentarer:

  1. Hej, vilken snygg tjej hon är. Kanske en flickvän till min hankatt som heter Silvester.
    Hälsningar/Tuvstarr.

    SvaraRadera
  2. Ja hon e fin, vet ej hur hon passar ihop med andra katter. vi köpte henne av tidigare ägare som blev allergiska, hon är 9 år och vi köpte henne December 2007.

    Vi har misstankar om att hon inte fick den uppmärksam het hon kräver. när vi fick henne var hon skygg och inte särskillt kelig, och då tänker du förstås att det är ju inte så konstigt när man kommer till ett nytt ställe. MEN det tycker jag, för under julen förra året då vi var hos min morbror och hans tjej Christina på Striberg i Nora. då fick en vän till oss ta hand om henne och då var hon likadan hos henne som hon är hos oss, mycket kelig och vill ha sällskap.

    Ett klokt råd: SKAFFA INTE DJUR UTAN ATT HA TID TILL DEM.

    Christian

    SvaraRadera
  3. Selma är verkligen himla fin. En sån charmig teckning :)

    Och så internationell din blogg har blivit så snabbt! Besök från när och fjärran ser jag...t o m från Sao Paulo!

    SvaraRadera
  4. ja haha, det är ju roligt!! inte för att jag fattar att de kan tycka att min blogg är så intressant.......

    SvaraRadera